Pages

13 Şubat 2018 Salı

DEĞERLİ ÇİÇEKLER

 Merhabaaaaa okuyucuğum efendim nasılsınız ben bugün daha iyiyim bugün bakım günü yaptım acık sizinle paylaşayım dedim..Şimdi ben bu muhteşem güzelliğimi nelere borçluyum ahahaa kahkaha attım..Şu en tepedeki Dax varya 2 haftadır haftada 1 kullanıyorum bir efsaneye göre saçı uzatıyormuş dedim ki bende bu işe yarar bakalım kısmet ..




Cildim içinde temiz bir cilde Lorealin değerli çiçeklerni sürüyorum ardından  Roc un ürünleri ve en son da Diorun göz çevresine uyguladığım kremini kullanıyorum.Dioru birbuçuk senedir kullanmaktayım..Diğer ürünler birkaç ay oldu önceden Lorealin ürünlerini kullanmıştım bu sefer Rocu tercih ettim




 Şimdiiiiiiiiiii....

Bu muhteşem bilgilerden kime ne..İşsizlik almış başını gitmiş,savaşlar ölümler, kadın cinayetleri ve daha bir sürü şey varken ben yüzsüzce yazdım bunları!
Yarınada 14 Şubat demişler..Yaaa bi yürüyün gidin artık ..Bırakın bu işleri tüm samimiyetimle söylüyorum..Aşkmış falan hep hikaye bunlar..
Neyse kaçtım ben görüşürüz yine..

0 yorum:

Yorum Gönder