Pages

25 Kasım 2020 Çarşamba

BİR DİZİ İKİ FİLM :):)


Merhaba okurcum ..Hafta ortasından sesleniyorum..Valla ben ekranda birşey bulamıyorum ve Canım Ailem dizisini 2.kere seyretmeye başladık biz..Çok keyifli çok tavsiye ederim..İyi işler bunlar..

Bir de geçen günlerde izlediğim iki minnoş filmi tavsiye edeyim bari tam kafa dağıtmalık :):)

Piremsesler şıkır şıkır :):) yalnız bu filmde toplamda aynı kadından kaç tane var :) Bilgi rica:)




 Evet söyleyin bakalım Aşk için nereye kadar ileri gidebilirsin..Valla bizzat ben artık kılımı bile oynatmam ahahaaa :):)

 Film güzel keyifli..

Tavsiye ederim.

24 yorum:

Momentos dedi ki...

Hah işte bak.. bunlarla gel :)) ne güzel.. canım ailemi döneminde izlemiştim ama eğer bir dizinin tekrarını izleyeceksem o kesinlikle süper baba ile ekmek teknesi olur kesin. Bambaşka bir şey orda artık kaybedilen :/ ayyy neyse filmlere geçeyim.. en alttakini izledim ama ortadakinden emin değilim bakıcam ve sana yine yazarım. :) sevgiler,

Handan dedi ki...

Ben de oynatmam, hahaha :D

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Momentos ikinci bahar da var sırada o da iyi işlerden keyifli..Aki haydar usta:):)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Handan heh şunu bileydin ahahsvvb:):)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Ilkay gülelim birazcıkta dimi ama:)gülersek dünya güzelleşir..

Yüreğimin İklimi dedi ki...

keyifli izlemeler,

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Teşekkür ederim canım:)

Momentos dedi ki...

Ortadakinin 1. sini izlemişim ben.. bunu da kayıt ettim :)

deeptone dedi ki...

amy adams ponçik yaaa :)

Birpembesever dedi ki...

Böyle hoş, sempatik, güldüren dizileri filmleri seviyorum.:)

bücürükveben dedi ki...

Üçü de romantik, komik ve sempatik gözüküyor. :)

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu dedi ki...

Bazı işler sıyrılıp geniş zamana yayılıyor :) Benim de eski dizilerden ara ara açıp baktıklarım var, mesela "Tatlı Hayat" :) İyi seyirler :) Neşeli sevgilerle :)

Tuğçem dedi ki...

Çok güzel öneriler ben de izlemiştim

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Momentos tatlı bi film:)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Diypp ponçik dimi:):)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Birpembesever bende enerjimi yükselten herşeyi seviyorum:):)

Vakt-i Dem dedi ki...

Canım ailemi yayınlandığı dönem severek izlemiştim.Seyyihan kıza biraz kızmış fasulyeci halım ile tevgee öğrenmiştim:) güzel,keyifli ve aile dizisiydi.

Tv de menajerimi ara ve uyanış bakıyorum şu sıralar ben, bakim ne zaman bozacaklar:)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Bücürük özellikle çok tatlı:):)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Mutlu Anlar Tatlı hayat Türkan Şorayındı dimi:)Haluk Bilginerle hani

KAHVE ZAMANI dedi ki...

vakti Dem yaaaa ahahsvhj:):)izliyorum şu an..çayla mercimek köfteside var:):)

tosbağa günlüğü dedi ki...

Ben de piremsesliyi seçtim:)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Tosbağacım sen seversin piremsesliyi seyret bak:):)

Leydi'nin Günlüğü dedi ki...

Merhaba , blogunuzu yeni keşfettim .Artık takipteyim. Sevgiler.

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Leydinin günlüğü selam hoşgeldin..:):)geliyorum ben de:)

Yorum Gönder