Pages

27 Aralık 2020 Pazar

AL SANA İYİ FİLM..ÇOK İYİ TAVSİYE EDERİM..


 

15 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Dün izledim bende müzikleride hoşuma gitti.

Bigudili Anne Blogger dedi ki...

Hadi, bakalım akşama 📍

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Yüregim ben çok beğendim..

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Bigudilicim seyret canım çok iyi

Handan dedi ki...

İzliim ben de :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Handan izleeee canım:):)

Büşra Bayram dedi ki...

ben de bugün izledim
15 dakikalık kısa film olabilecekken koskoca bir film olmuş gibi :) sanatsal desen değil, uzay filmi desen değil, hayatta kalma desen hiç değil :) yok ı - ıh beğenmedim :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Ilgimi çekti izlemek lazım Mutlu yıllar

sessizgemi dedi ki...

ben de merak ediyorum bunu aklımda olsun yine :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Büşra evet olabilir:)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Eğitim pınarı evet güzel ben beğendim

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Sessizgemi listeye almak lazım:)

maviye iz süren dedi ki...

tavsiyen için teşekkürler canım, yeni yılını kutluyorum, sevgilerimle...:)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Mutlu yıllar herkese:)

deeptone dedi ki...

cloneeo ooo pikuuu :)

Yorum Gönder