Pages

16 Ocak 2021 Cumartesi

ÇOOOOK İYİİİİİ


 

Selam okurcuğum..

Direk konuya geçeceğim..Efenim şöyleki uzuuuuunnn bir süredir hiç bu kadar iyi bir dizi seyretmemiştim aslında şöyle oldu, ben bunu film diye aldım aaaa bi çıktı dizi..3 bölüm vardı oldu 4 bölüm,,tabii o bölümleri ben yaptım 10 bölüm o ayrı..Gelelim film pardon diziye çok beğendim..En son  bitti sandım Kırmızı Odadan sonra 15 dk sı vardı seyredeyim dedim yine bitmedi :):) Muhtemelen seyredenleriniz vardır , bakın uyarıyorum eğer kim öldürdüyü söylerseniz yemin ederim gelir bloğunuzu dağıtırım :):) boya atarım bloğunuza simli simli valla bak yazamazsınız..:):) aaa veya şöyle yaparım tüm noktalama işaretlerini gelir kaldırır ve devrik cümle yaaprım her yeri aaa bak bu çok eğlenceli ahahaha:):) neyse dur şimdi..tahminlerimi söylüyorum sonunu bilen varsa usulca okusun..Bakalım  haklı çıkacak mıyım.

1- Terapistin eşi kesinlikle öldürmedi buna hiç inanmıyorum o değil..

2- Terapistten şüphe duyuyorum ama bence o da değil

3-Ölen kadının eşinden de şüphe duymuyorum..

4-Bence kesin terapistin babası yaptırdı

5-Ya da kadın takıntılıymış ya tüm aile biribirne girsin diye kendisi tasarladı desem o nasıl olcak ?

6-Kafamda deli sorular..

7-eee nu madde şeysisini şu an durduramıyorum

8-Görüşmek üzere kahvemde buz gibi oldu heeeee

9- Kendine iyi bak 

16 yorum:

Mavinindenizi dedi ki...

İzlemedim izleyeceğim ama izlesem de bu tehditlere boyun eğerdim :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Eheheee biraz korkutucu ve caydırıcı olsun istedim:)

Momentos dedi ki...

Sanırım 1 ay önce izledim.. çok ilgimi çekti.. Adam süper oynuyor..
9. maddeye cevap tamam bakıyorum :))))

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Yaaaaa nası yaniii adam süper oynuyoo...bak sim geliyo heeeee:):)

Momentos dedi ki...

Hahhahhahahahahaha ay ilahi, ben bu adamın gençlik zamanındaki 4 nikah 1 cenaze ve nothing hill' den beri hastasıyım.. onu demeye çalıştım. Nasıl yaşlanmış ama :/

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Heeee tamam ozaman:)

Momentos dedi ki...

Ama yani sen de daha fazla uzatma da seyrediver şunu.. ne kadar kaldı ki yahu :)))

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Ay oğlunu aldı kahvaltıya diye gezdiyor şu an...bi ara verdim de..izliyorum.hayırlısı

KAHVE ZAMANI dedi ki...

The End..
Filmden çıkardığım önerme..
Kahve Zamanı sen çok safsın..
:):)

Momentos dedi ki...

Oh beeee.. bitti mi? Bir an o söylediğim laftan bloğum simlenecek sandım :))))
Yaaa nasıl ama? Nasıl oynuyor adam.. dediğim gibi var değil mi?

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Acayip yahu yok böyle bişey çook iyiydi ben inanırım mesela:):)

Andromeda dedi ki...

şu internet dizilerini bir türlü izleyemiyorum ya.. :(

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Andromeda ben ara sıra takılıyorum:):)

deeptone dedi ki...

son bölümü dışında çok iyiydi de son bölüm uydurmaydıııı :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Deep taaa en başından beri kesinlikle adamdan şüphe duymadım o kadar emindimki..her bölümünü keyifle izledim iyiydi

safransarı dedi ki...

nerelerdesiiin:)

Yorum Gönder