Pages

9 Aralık 2018 Pazar

HAYAL BİRİKTESİM VAR...




Merhaba komşucum..Bu fotorafı ben çekmiştim..Kızımın kemanı..10 yıl olmuştur..Yaklaşık 4 sene önce fotoğraf makinamı elden çıkardım..Sanırım hayallerimi de beraberinde..Nadasa dönemi diyelim..Beklemek diyelim..Şimdilerde yorgunum..Deli gibi çalışmak istemiştim ve evet deli gibi çalışıyorum..Daha bir sabırlı daha bir durgunum..Gülmeyi ihmal etmiyorum ama..Üzülünce gülüyorum sinirlenince gülüyorum mutlu olunca daha bir gülüyorum..Komik aslında ..Şöyle bir düşününce ..Öylesine bir  yazayım dedim..
Yazdım.

9 Kasım 2018 Cuma

BİLDİKLERİM BANA YETMEMEYE BAŞLADI

Bloggerin şanıdır..Şu en tepeye ruh halini anlatan bi foto koyarsın tam süper olur ama onu aramaya bile mecalim yok şu an..

Merhaba pek değerli okuyucuğum, komşum..Ben anlatayım da sen dinle belki bir fikir verirsin zira bildiklerim cidden bana yetmemeye başladı..Konu şu ki insanları anlama ve yönetme tahhümülümün son noktalarındayım..Allahtan çok değerli bir aileye sahibim..Farkındayım ve şükrediyorum..Fakat günün ailenden çok gördüklerinle geçiyorsa ve inanılmaz bir uyumsuzluk varsa işler bambaşka oluyor..
Evet konu işler..Ne tuhafdurki işimden oldukça memnunum belkide bu bana direnme güzü veriyor fakat şöyle bir gerçek varki eskisi kadar tuhaf kişiliklere taahümüm yok..Şimdi diyeceksin buralara niye yazıyorsun git yöneticinle konuş..Evet konuştum değişiklik için süre istediler..Benmi değişirim karşımdaki tuhaf kişilik mi değişir bilemiyorum ama sonuçta 3 ay..Detaylara girmeyeceğim sadece bana güven muhattabım gerçekten sorunlu bir kadın..20 yıllık meslek hayatımda hiç rastlamadığımkadar sorunlu ve bir yılan gibi beni sokup duruyor her yanım yara bere dolu..Benim yetiştirilme tarzıma, tavrıma , görgüme , zarif hal ve hareketlerime hiç uymayan bir tip ve eminimki o da benden haz etmiyor ve bazı şeyleri bilerek yapıyor..Şimdi aslında böyle durumlarda karşı tarafıuda dinlemek lazım..Belki ben çok kötüyüm o iyidir, ona göre..Bilmiyorum ama ortada büyük bir sorun var kesin..Ne o işinin bırakır ne de ben..Uzak dur diyeceksin o kişi benim yönetmenim..Allahtan tüm üst yöneticiler kadının tuhaf oluşunun farkında da en azında sık dişini oradaki kadro değişecek diyorlar ama dediğim gibi uzun bir süre var..Hayır bu kaos halindeki gürültülü, karışık ve sinir bozucu bir kişi ile çalışma halim bana yanlış bir işlem yaptırmasın diye kendimi kasmaktan en sonunda hasta oldum..Bu kadar anlattım ama yine detaya girmedim sevgili okur..Şurada dertleşiyoruz işte..Neyse..
Öyle işte biraz elemimi kederimi paylaşmak istedim..
Allah sabır versin bana..
Hoşçakal..
Görüşmek üzere..

20 Eylül 2018 Perşembe

OOUYYY TİPE BAAK :):)




Melabaa:):)

Ayni bu moddayım desem..Yapmam gereken bi sürü şey var ama tembellik  var üzerimde..Kahve yaptım acık bloglara takılayım dedim..Birde şuna karar verdim benim daha çok hareket etmem gerekiyor.Tüm gün bilgisayar karşıısnda matrix gibi çalışıyorum..İş eve 10 saniye uzaklıkta..Yürüme yok hareket yok en kısa zamanda sağlığım için bunu araştırmam lazım.Beylikdüzündeyken çok nefis yürüme alanları vardı sahil yakında mükemmeldi ama burası böyle değil.Abi nerde yürüyim pisikolojim bozuluyor dışarı çıktığımda yemin ederim :(:( 
Neyse araştıracağım bunu..
sizleri ziyarete geleyim acık..

18 Eylül 2018 Salı

AYHH ÇOOK YAZDIM ÇOK :)





Tekrardan selaam mimlere devam ediyorum ve bu mimi de Şu tatlış komşumdan gördüm ...
Hımmm başlayalım bakalım..:)

1- Dürüstçe fikirlerinizi söyleyecek yapıya sahip misiniz? Bu mecrada da öyle miydiniz? Kırılmasın diye geçiştirdiğiniz yorumlar oldu mu? 

Ohooo çoook oldu öyle yorum cevaplarım..Yani son 10 senede açıp kapadığım blogları saymazsak zaten pek aktif bir blog değilim ve çok yorumumda yok..Çünki çok ziyaret yapamıyorum haliyle benim gitmediğim bana da gelmiyor..O nedenle bunu blog camiası olarak değil reel yaşantım olarak yorumlayayayım..Dürüstçe fikrimi beyan etmem yerine göre değişir..İşyerimde politik davranırım mesela..2- Blog tutmaktan sıkıldığınız oluyor mu?

10 sene önce her dakikamı her hissiyatımı yazıyordum şimdi baktığımda pek normal gelmiyor..Yani benim derdim bana eğlencemde bana..Zaten instagram ve face kullanıyorum..Aktif paylaşımlar yapıyorum bu bana yetiyor sanırım..


3- Yazdıkça rahatlıyor musunuz? 

10 sene önce evet şu an değil..Dediğim gibi sıkıntı dert ve tasamızı bu ortamda dürüstçe yazmıyoruz hadi kabul edelim..Eğlenceli ve bilgi veren(film ve gezi yazılarından bahsediyorum )  blog paylaşımları tamam ok ama yani ben üzüntülerimle kaygılarımla bir bütünüm öyle değil mi herşey dört dörtlük değil işte insanların bu kısımlarını gizleyip hep en muhteşam anlarını yazması beni iğrite ediyor artık..Ben o tatlış durumlarını instagramda ve facede paylaşıyorum zaten..Yani şimdi şuraya yazsam akşam sabaha kadar hıçkıra hıçkıra ağladım..Kendi özbenliğimle hesaplaştım çok üzüldüm desem gerçekten beni anlarmısın?..Bence kesinlikle hayır..O nedenle ben rahatlamak için değil laf olsun diye yazanlardanım..

4-Geçiştirmek için yazdığınız oldu mu? Ya da bloğumu ihmal etmeyeyim diye demek daha sıcak bir ifade olur…

Bilmem dediğim gibi sık yazmıyorum

5-Yorumların niteliklerinden memnun musunuz? 
yaaaaa !!! tam yarama bastın..Yorumları seviyorum ..Çıkıp çıkıp gelin dicem ama haliyle ben gelmeyince yorumda olmuyor..Ama siz yinede gelin :):)
6-Bir bloğu nesine göre değerlendirirsiniz? Tema ve blog düzenine mi, yazdıklarına mı? Ya da hepsi mi önemlidir?

Yahu ben bu blog camiasının kanını canını bilirim..Hemen hemen  blog sarrafıyım diyebilirim ..Aaaah ah azizim nerdee o eski bloklar :):)
7-Antipatik bulduğunuz bloglar var mı? Buna rağmen onlara da yorum yapar mısınız, eleştirel de olsa? Zira buna da ihtiyacımız var mı?

10 sene önce yapardım..Şimdi pek umursamam..Elbette antibakteriyel mi antiseptik mi ay neydi antipatili bloglar neyse işte onlar hep oolsun ne olur olsun yani o derece


8-Aramızda olmaktan mutlu musunuz?


Elbette..Blog yazmak alışkanlık gibi bişey oldu ..Kolay değil çook uzun yıllar.İyiyiz hoşuz güzeliz be:)


9-Zaman zaman ters düştüklerimiz oldu. Bunu uzun sürdürür müsünüz? Yani büyük bir sorunmuş gibi mi algılarsınız? 

10 sene önce evet..Şimdi düşündüğümde acayip komik geliyor utanıyorum az biraz ..Mahçup gibi bişey

10-Blog tutmanın sizce yararları nedir?
Önceden günkük vardı günlük ..Tam 15 yıl yazdım her anımı..5 sene önceki halimi okudum..15 yıl sonraki yaşadıklarıma şaşırdım falan filan..Blog tutmak faydalı fakat çok özel dünyalarınızı yazacaksanız bence sadece blog kimliğinizle var olun..Yani bi de reel kimliklerinizi açıklamayın ve blog tanışmaları oluyor..Aaaa o muhteşem kişilik bir bakıyorsun reelde fos çıkıyor..Yani  arşiv nitelikli aile blogları çok güzel birer anı..Mesela Handanın bloğu ..
Özetle  rahatlamak için yazacaksan çok özel anlarını da yazman gerekir ki gönlünde taşanlar kıyıda biriksin..

İyiydi kabul et:)
Ya bu yazı karakterini ve rengini sevdim böylemi devam etsem acep :)
Hadin görüşmek üzere..
Sevgiler..

ASLAAAAAAAAAAA:):)












Bu mimi  Pek değerli komşumda gördüm ve yapayım didim..
Mimin içeriği "ASLA"..

Öncelikle ben hayatta şunu öğrendim Şu hayatta Asla şunu yapmam bunu yapmam demiyeceksin..İddalı bir kelime..Çok genel bir içerik olarak yazayım.

Asla muzu tek yiyemem pasta içerisinde bayılırım..
Asla kabak tatlısı yiyemem nedenini çözemedim..
Türk kahvesiz asla olmaz:)
Yılışık insanlar benim asla arkadaşım olamaz!
Akıllı insanları çok severim şaşkın aptallar asla yamacımda olamaz
Bir arkadaşım beni aramazsa asla onu aramam..(Bu huyumdan nefret ediyorum herşey karşılıklı olmamalı hayatta ama ne yapayım ben böyleyim)

Aklıma gelenler bunlar şimdi diğer mimleri bulup yapıcan ahahaaaa:):) Kendi kenime bayağ bi ağlendim :)



SELAM:):) BUGÜN BOL BOL BLOG YAZACAĞIM :):) BÜTÜN MİMLERİ DE YAPACAĞIM..HADİ BAŞLAYALIIM :):)








Merhaba  pek değerli komşum..
Valla cidden vaktim yok yazamıyorum..Yok yaaa aslında evet biraz vakit ayırabilirimde ne bileyim içimden gelmiyor..Bu akşam Erol Evgin konseri var...Ben önceden gitmiştim ama kızımın da gitmesini istedim..Ah ne hoş değil mi..Umarım keyifli olur..Aslında ağır konular vardı kafamda..Yani kendimle ilgili ve bundan size ne ..Yani şimdi şuracıkta anlatsam kime ne ...Neyse Erolcuğumu dinleyelimde keyfimiz yerine gelsin..  mim yapcam bugün..
Görüşmek üzerreeee:):)

11 Eylül 2018 Salı

AYNEN DESEM...