Pages

5 Aralık 2020 Cumartesi

BU İŞTE BİR ŞEY VAR AMA NE VAR?


 Hiç bir filmi dizi gibi seyrettiniz mi? Ben bugün seyrettim.En az 4 bölüm yaptım sanırım:):) Bi de bişey dicem kaç kişi bu yakışıklı çocuğu beğeniyor..Maşallah diyorum dünya ahiret kardaşım olsun ahahaaa:):)..

Bu gün benim için ne yaptığımı tam olarak bilmediğim bir gündü çok verİmli değildi..Öncelikle çok geç uyandım ve bir kalktım balon gibi şişmişim..Yüzüm, ellerim her yerim şimşiş..Ama neden olduğunu biliyorum hatalı beslenmekten..Dün akşam bir tabak hamur ve unlu mamül ürünlerini yiyip üstünede kocaman bir paket patlamış mısır ve 2 vişne suyu içersem bence ölmediğime dua etmeliyim..

Çok saldım çok Ümit bey (Aktaş) şu halimi bilse varya ayakta alkışlar beni hayır o bir şey değil ciddi bir para gitti geçen sene.Evet faydasını gördüm ama devam ettiremedim..Neden çünki istediğim herşeyi yediğim zaman mutlu oluyorum..Ve bunlar zararlı şeyler oluyor..Peki bunu bildiğim halde neden yapıyorum ve neden abartıyorum..Yazık değil mi kendime..Şu dünyaya bir kere gelmişsin neden değer vermezsin bedenine..Ruhun kandırıyor işte seni şeker iyidir, cips çukulata kek börek candır diye..rahatsızlanıyorsun sonra ve canım acıyor diyorsun..Üstelik neden şişman bir kadın olasın ki..Bak Ajdaya örnek al mesela değil mi.

Yazar burada haykırırcasıya kahkaha attı ve iyi akşamlar dileyerek aranızdan ayrıldı..

Sağlıcakla kalınız görüşmek ümidi ile...




19 yorum:

Elisabeth Vogler dedi ki...

uzun süredir odaklanma problemlerim olduğundan bir filmi birkaç günde bitirdiğim bile oldu ohoo :))

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Ahahasd o da iyiymiş.;)belki birkac kez seyrettigim için böyle oldu..

Vakt-i Dem dedi ki...

Ben de bazen yaptım dizi izler gibi film izlemeyi :) yanlış zamanda izlemeye niyetlendigim işler sık sık kesintiye uğradığı için.


Dikkat etmek ama lazım beslenmeye.Kaçmak imkansız gibiyse:) tadımlık alınıp nefis köreltilmeli sadece .

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Vaktidem sanırım benimde öyle oldu:):)bi aralar çok iyiydim beslenme konusunda son aylarda iyice dağıttım..rahatsızlığim gereğince mecburum ben dikkatli olmaya ne yazık ki:(:(

Andromeda dedi ki...

1,5 aydır çikolata ve kakao içeren ürünleri tüketmiyorum ama canım o kadar çok istiyor ki.. Dediğiniz gibi kendimize bedenimize değer versek.. Herşey güzel olur inşallah .. Aynı gibi fikirlerimiz :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Andromeda ooof of 8 kg vermisyim hepsini aldim çok şükür..yapcaz bişeyler:):)

Konumuz Kitap dedi ki...

😍

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Irem can❤💜💚💗🌹💃😇😇😇😇

sessizgemi dedi ki...

çikolataya kim hayır diyebilir ki yaa :D ben de bazen salıyorum bazen de hiçbir şey yiyesim gelmiyor bu konuda dengesiz olabiliyorum :D aslında hiçbirini yememek yerine düzene koymak lazım canım çikolata isteyince bir küp bitter yiyorum yetiyor artık alıştırdım kendimi. arada bir kendime karşı suç işlemiş oluyorum ben de ama börekler tatlılar filan ama olsun dikkat edelim kendimize :D çok içten yazmışsın yorumu uzattım ben de gidiyorum şimdi :D

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Sessiz gemi selam:):)herşeyin dengelisi en iyisi..yaaa bitterde olur.kızımda bugün söylemesi ayıp bisküvili pasta yapmış:):)sınanıyorum şu hayatta:):)

Serkan Aydemir dedi ki...

Ahh Kahve, yaşasın yemek demek desem de çok kilo almayan biri olarak diğerlerine haksızlık yapıyor olabilirim... Yani sana.. :)) Arada kaçamak olmazsa ne anlamışım bundan zaten. Bir de Türk filmlerine olan ön yargım ne zaman bitecek merak ediyorum doğrusu. Ben değil 4 kere bitiremiyorum onlarca kez..... İyi filmler var da kaç adet...

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Serkan selam..yiyip kilo almayan herjesi esefle kınıyorum:):)ama haksızlık bu:)
Bende tam aksi Türk Filmlerini severim.iyi olanları daha çok severim..:):)

minikmini dedi ki...

17 kilo verdim. Şimdi koruma yapıyorum, daha doğrusu yapmaya çalışıyorum. Bazen iki kilo alıp sonra verip normale dönüyorum. Ama şöyle tepeleme tabak makarna ve üzerine ketçap mayonez ikilisini ekleyip löp löp yemek istiyorum. Seni çok iyi anlıyorum ☹️

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Minikmimi offf ki ne offf.o bisküvili.pastadan önce edebimle bi dilimcik aldım..sonra içimden dedim ki hafif bişey ki bu bi dilimcik daha alayım..sonra kahvem devam ediyordu ama yanibda bişey kalmamıştı hadi dedim bu kuru kuru içilmez totalde 3 dilimcik du ama farkındaysan hepsi haklı sebepler ahsbhfhhk:):)

deeptone dedi ki...

çikolata filan ye de hamuru abartma bariiiii :) izleyim filmi, can yaman çağatay ulusoy kıvanç tatlıtuğ, favorilerim, bu altan diyel :) ama izlerim filmi :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Diyip altanı tek geçerim..:):)

Ey Hayat dedi ki...

Ama çikolata bazı zamanlar için gerekliiii 🤭

Ey Hayat dedi ki...

Hem kahve ve çikolata ayrılmaz , ayrılamaz. Sevenleri ayırmayın.

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Ey hayat selam..ahaha:) :)böyle hitap edince bi değişik geldi..yok yok onlar asla ayrılamsz:)

Yorum Gönder