Pages

30 Kasım 2020 Pazartesi

BİR YERLİ BİR YABANCI


Merhabaaa..Nasılsınız

Seyrettiğim 2 filmi paylaşmak isterim..Demet Evgarı çok severim..Aile Arasındayı sanırım 50 kere izlemişimdir..Sofra Sırları Filmi güzel ama ağır..Müzikleri Av Mevsiminin müziklerine benziyor ve biraz kurguda o filme benziyor..Yani dayanabilirseniz seyredin ama çokda şey yapmayın derim ben :):)
Bu yorumumu aşağıdaki film içinde yineliyorum..

Aslında konusu çok iyi ama bayıltıcı derecede durgun ve sıkıcı..

Bu kadardı..

Sevgilerrr:):)
 

13 yorum:

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Rica ederim Ilkaycım:):)

Andromeda dedi ki...

vivarium'un ismi ilgi çekici.. bakılabilir..

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Andromeda aslinda filmin konusu guzel ama iyi işlenememiş..bi seyret bakalim beğenecekmisin

gizlipencere06 dedi ki...

Aile Arasında hakkaten güzel filmdi. 50 kere olmasa da iki kere izlemişliğim var. :) Takipteyim sizi.

Handan dedi ki...

Not alında merkez :D

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Gizli pencere selamlar..bi daha izleyin o zaman:):)iyi gidiyo:)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Handan bu iki filmi sen sevmezsin eğer seni az buçuk tanıyorsam alma not anacım sen:);):)

deeptone dedi ki...

ilki güzeldi ikinciyi izlemeyim :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Diyyp seni de az buçuk tanıyosam sevebilirsin 2.yi:):)sen not al mesela:)

Esra dedi ki...

İkisini de izlemedim galiba ben diziciyim daha çok :)

Turgay Aksoy dedi ki...

Demet Evgar'ı ben de beğeniyorum.

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Esra en beğenerek izlediğin ilk 3 dizi ismi rica etsem peki:)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Turgay çok iyi oyuncu..Gonca Vuslateri de severim mesela..

Yorum Gönder